Babycup – kelímek pro malé ručičky

babycup 3Maminky řeší spoustu věcí. Jedno z velkých témat je pití. A to jsme teprve u miminek, v pubertě přijdou s pitím jiné starosti 😀 Adélka pije naštěstí dost, ale dost mých kamarádek řeší, jak do svých dětí vodu dostat… Nejradši pije Adélka brčkem. Máme dvě lahve s brčkem – jednu od Aventu a druhou od Tescomy. Ta by měla být termo, ale po pravdě řečeno to za ty peníze není žádný velký zázrak…

Kromě pití z lahve zkoušíme i pití ze skleniček a hrnečků – Adélka je pěkná opice, a proto si nejvíc užívá pití ze stejného hrnečku jako my. Teď také zkoušíme pití z Babycupu. A slavíme docela úspěch. Někdy sice skončí voda namísto v pusince na Ádě, ale s tím se počítá a tím, že je Babycup malý, není té vody tolik 🙂 A co to tedy Babycup je? Je to malý kelímek pro malé pusinky. Dle expertů jsou kelímky zdravější variantou na pití, než učící hrnečky se savičkami. Vypíchnu nejzásadnější důvody, proč Babycup používat.

  • babycupPití z kelímku pomáhá předcházet vzniku zubních kazů, protože při pití z kelímku nedochází ke styku s tekutinou příliš dlouho, jako je tomu v případě sání.
  • Z ortodontického hlediska pití kelímku podporuje přirozené používání svalů, správně stimuluje vývoj čelisti a obličeje a tím pomáhá předcházet křivým zubům.
  • Pití z kelímku podporují i logopedové, protože jazyk při pití zaujímá přirozenou polohu, díky čemuž se předchází opoždění a vadám v řeči.
  • Díky velikosti 50ml, která je pro malé dětské ručky a pusinky adekvátní, mohou být děti při pití samostatné a rozvíjet si tak jemnou motoriku.

Kelímky Babycup můžete koupit u těchto obchodních partnerů společnosti Belvela, která je jejich distributorem pro ČR a SR. Kromě hrnečků se můžete inspirovat i dalšími věcmi – třeba neoprenový bryndáček se taky určitě neztratí 🙂 A jak už je naší klasikou, vyzpovídali jsme Lucii, která za společností Belvela stojí. Hezké čtení!

Společnost Belvela se zaměřuje na distribuci a prodej kojeneckých a dětských potřeb. Jak vznikl nápad zabývat se prodejem právě v této oblasti?

Nápad začít prodávat a distribuovat výrobky pro děti přišel v ruku v ruce s výchovou a péčí o naše děti. S manželem máme dva syny (4 a 2 roky), kteří nás výběrem produktů ovlivnily. Ale abych nepředbíhala… Všechno to začalo zcela nenápadně, když v zimě před čtyřmi lety přijela na návštěvu kamarádka tou dobou žijící v Singapuru se svým osmiměsíčním synem. A s sebou přivezla také neoprenový bryndáček od Bibetty. Velmi mne zaujal a chtěla jsem jej svému tehdy půlročnímu synovi také pořídit. Bohužel v Čechách ani na Slovensku nebyl k mání. A tak jsem jej vypátrala až přímo u výrobce, anglické značky Bibetta, a koupila si rovnou dva. Hned po prvním použití jsem si je zamilovala. Moc se mi líbil jednoduchý, ale zároveň velmi propracovaný design, použitý materiál a jeho vlastnosti – měkkost, pružnost, voděodolnost, dlouhotrvající kvalita, snadná údržba. Ty bryndáčky neměly žádné zápory, prostě jsme objevili naprosto dokonalý bryndák. Více než 2 roky jsme je testovali a celou dobu jsme si pohrávali s myšlenkou, zda je nezačít dovážet. Protože každá maminka a hlavně její malý drobeček potřebuje kvalitní bryndáček, který jim bude pomocníkem, a nabídka v Čechách mi příliš kvalitní nepřišla. A tak jsme udělali první krůček, oslovili výrobce a založili společnost.

Podle čeho vybíráte produkty, které zařadíte do nabídky?

Jednotlivé značky jsme vybrali na základě vlastních zkušeností – viz bryndáček. U kelímků Babycup to bylo obdobné. Druhý syn nechtěl v půl roce pít z lahviček se savičkami, kterých bylo všude plno, anebo spíše téměř nic z nich nevypil, nešlo mu z nich sát. Zato z kelímku mu šlo pití skvěle. Nicméně jsme měli pouze příliš velký a velmi často mu to teklo po tvářích a do nosu. Zkusila jsem i panákovku, ale tam jsem měla obavu, aby ji náhodu nerozkousl, neboť je máme velmi křehké s pozlaceným okrajem, a také jsem mu je nechtěla dávat i z toho důvodu, aby je náhodou neupustil. Nač to zbytečně pokoušet. A tak jsem jednoho dne při hledání na internetu objevila kelímky Babycup. Od prvního okamžiku, kdy je dostal do ruky, krásně pil a už z ničeho jiného ani pít nechtěl. A proč taky, když přirozené pití má mnoho nesporných výhod na jeho vývoj?

Stejně tak jsme se dostali i ke značce Lucky Industry – na základě vlastního testování. Často se mi stalo, že jsem potřebovala něco rychle vyřídit, skočit pro pečivo do obchodu, vyběhnout rychle z auta, ale syna mít stále u sebe. A tak by se mi hodilo něco na takové rychlé poponášení. A proto se mi zalíbilo poponášítko Suppori.

Jaký produkt se těší největší oblibě zákazníků?

Prvenství v oblíbenosti se nyní mezi sebe dělí kelímky a neoprenové bryndáčky. Oni k sobě skvěle pasují a vzájemně se doplňují. Když se děti učí pít z kelímku, občas se polijí. A neoprenový bryndáček to všechno skvěle pohltí, tudíž se nemůže stát, že by dítko bylo mokré a maminka musela hned převlékat.

Z nosítek je velmi oblíbený šátek s bederním pásem Pittari Wrap, který je určen pro novorozeňátka a je velmi příjemný. A pak také zmiňované poponášítko Suppori. V létě byl velkým hitem vodní šátek Sukkiri, se kterým je možné se chodit také koupat.

A na závěr – jak vznikl název Belvela :-)?

Nad názvem společnosti jsme přemýšleli hodně dlouho. A jak jsme si tak různě pohrávali se slovy, slabikami a písmeny, jednoho dne se zrodila Belvela 🙂

 

Komentáře